دلیل دلخوری اسطوره لیورپول از زندگی در عربستان؛ فاصله 9 ساعته تا انگلیس!

دلیل دلخوری اسطوره لیورپول از زندگی در عربستان؛ فاصله 9 ساعته تا انگلیس!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دلیل دلخوری جردن هندرسون از زندگی در کشور عربستان مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، هندرسون در تابستان گذشته تصمیم گرفت که لیورپول را ترک کند تا به استیون جرارد اسطوره سرخ ها در باشگاه الاتفاق عربستان ملحق شود. هندرسون در دوران حضورش در آنفیلد همه جامهای ممکن شامل لیگ انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه را کسب کرده بود.  بازیکنان دیگری نظیر دمارای گری، موسی دمبله و جورجینیو واینالدوم نیز به الاتفاق ملحق شدند.

شنبه عصر گزارشی منتشر شد که بر اساس آن، هندرسون قصد ترک عربستان و بازگشت به لیگ انگلیس را دارد. به نظر می رسد که دلیل هندرسون برای نارضایتی از زندگی در عربستان مربوط به مکان جغرافیایی محل زندگی او باشد. 

اوکسلید چمبرلین بازیکن اسبق لیورپول در مورد رد پیشنهاد عربستانی ها و ملحق شدنش به لیگ ترکیه توضیح داده بود.  در حقیقت فاصله هوایی استانبول تا لندن سه ساعت و نیم است در حالی که فاصله ریاض تا لندن سه ساعت بیشتر است.  از سویی دیگر باشگاه الاتفاق در شهر الدمام فعالیت می کند که بدین ترتیب اگر هندرسون بخواهد با پرواز به انگلیس برگردد، حدود 9 ساعت زمان خواهد برد. چمبرلین گفته بود:" فاصله ریاض و لندن شش ساعت است و بعد از ان باید سوار پرواز دیگری برای ملاقات با خانواده ام شوم که این تجربه متفاوتی است." 

4125