رسمی؛ تیم جدید اسطوره لیورپول پس از ترک عربستان مشخص شد

رسمی؛ تیم جدید اسطوره لیورپول پس از ترک عربستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون اسطوره باشگاه لیورپول که در تابستان گذشته تصمیم گرفته بود فوتبال اروپا را ترک کند و به الاتفاق عربستان رفته بود، اکنون دوباره به فوتبال اروپا برگشته است و نتوانست خودش را به شرایط زندگی در کشور عربستان سعودی عادت بدهد.

به گزارش فوتبالی ، جوردن هندرسون به طور رسمی به آژاکس آمستردام پیوسته است. این بازیکن انگلیسی که در حال حاضر 33 سال سن دارد، پس از این که به طور توافقی با الاتفاق عربستان قرارداد خود را فسخ کرد، اکنون به آژاکس رفته است و قرار است که دوران حرفه ای خود را در تیم هلندی ادامه بدهد.

بازیکنان زیادی در تابستان گذشته از فوتبال اروپا راهی تیم های عربستانی شدند اما مشخص است که اوضاع در کشور عربستان هم چندان برای آن ها خوب و مساعد پیش نرفته است و اکنون برخی از آن ها مثل جوردن هندرسون تصمیم گرفته اند که دوباره به فوتبال اروپا برگردند. جوردن هندرسون از سال 2011 تا تابستان قبلی یعنی تابستان 2023 بازیکن لیورپول بود و تبدیل به کاپیتان و اسطوره این تیم شده بود اما به خاطر پول بیشتر راهی الاتفاق عربستان شد و فقط نیم فصل در این باشگاه دوام آورد و اکنون به اروپا برگشته است.

1470