تیم جدید اسطوره لیورپول پس از ترک عربستان مشخص شد؟

تیم جدید اسطوره لیورپول پس از ترک عربستان مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جردن هندرسون اسطوره لیورپولی ها که در تابستان گذشته به تیم الاتفاق عربستان پیوست، از حضور در فوتبال عربستان به طور کامل پشیمان شد و تصمیم گرفت که این کشور را ترک کند و اکنون به دنبال تیم جدید می گردد.

به گزارش فوتبالی ، دور بودن از کشور انگلیس و همچنین تفاوت سبک زندگی در کشور عربستان با انگلیس موجب شد تا جردن هندرسون تصمیم به ترک عربستان بگیرد. او از زندگی در این کشور راضی نبود و به خاطر خانواده و زندگی شخصی اش تصمیم گرفته که به اروپا برگردد.

به نقل از فابریزیو رومانو، آژاکس آمستردام تیمی است که می خواهد جردن هندرسون را به خدمت بگیرد. ممکن است که شنبه یا یکشنبه پیش رو تست های پزشکی جردن هندرسون در باشگاه آژاکس آمستردام انجام شود و پس از آن، این بازیکن انگلیسی به طور رسمی راهی تیم هلندی شود.

جردن هندرسون در حال حاضر 33 سال سن دارد. او کاپیتان سابق لیورپولی ها است که در تابستان قبلی راهی الاتفاق عربستان شد و اکنون سر از فوتبال هلند در می آورد. هندرسون یک هافبک دفاعی است. او از سال 2010 در تیم ملی انگلیس حضور داشته است و باید دید که چه زمانی بازگشتش به فوتبال اروپا نهایی می شود.

1470