غیر رسمی؛ کاپیتان لیورپول به الاتفاق عربستان پیوست

غیر رسمی؛ کاپیتان لیورپول به الاتفاق عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – جوردن هندرسون، ستاره 33 ساله لیورپول، به زودی، به دوران 12 ساله حضور خود در لیورپول پایان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم لیورپول با نزدیک شدن به تکمیل قرارداد خود با تیم الاتفاق عربستان، نامه خداحافظی را خطاب به باشگاه خود منتشر کرده است. ستاره انگلیسی لیورپول با انتقال قریب الوقوع خود به لیگ عربستان، به دوره 12 ساله خود در این تیم پایان خواهد داد، دورانی که طی آن تمام جام‌های ممکن فوتبال باشگاهی را با لیورپول کسب کرد.

او در نامه خداحافظی خود در اینستاگرام گفت:" شرح دادن 12 سال اخیر با کلمه، دشوار است و خداحافظی کردن از آن هم سخت تر است. من همیشه یک قرمز پوش هستم، تا لحظه ای که بمیرم. بابت همه چیز ممنونم. شما هیچگاه تنها قدم نخواهید زد."

او در ویدیویی که در کنار این نامه منتشر کرده است گفت:" برای آخرین بار در رختکن لیورپول هستم، همانطور که می‌توانید تصورش کنید، لحظات بسیار احساسی برای من است. باید به طوری ارزشی که این 12 سال برای من و خانواده ام دارد را توضیح بدهم. محول شدن کاپیتانی باشگاه لیورپول برایم یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی‌ام است. از روزی که بازوبند کاپیتانی تیم به من داده شد، تمام تلاشم را کردم تا به طرزی که کاپیتان لیورپول باید رفتار کند، رفتار کنم. ممنونم که به من اجازه دادید بخشی از باشگاه شما باشم، از حمایت‌هایتان در روزهای خوب و بد متشکرم."

2102