نکته‌ای که باعث عذرخواهی الاتفاق از هواداران لیورپول شد

نکته‌ای که باعث عذرخواهی الاتفاق از هواداران لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الاتفاق عربستان از هواداران لیورپول به خاطر نکته ای که در پیراهن جردن هندرسون وجود داشت، عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سابق لیورپول با قراردادی به مبلغ 12 میلیون پوند به الاتفاق پیوست. در حقیقت این بازیکن 33 ساله قرار است که هفته ای 700 هزار پوند دستمزد بگیرد. هندرسون در تیم جدیدش شماره 10 را به تن خواهد کرد. 

الاتفاق از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد چرا که در پشت پیراهن هندرسون، عبارت E.F.C قرار گرفته بود. در حقیقت مخفف اسم دو باشگاه الاتفاق و اورتون با هم مشابه است و هواداران لیورپول از این که اسطوره تیمشان پیراهنی را به تن کرده که علامت دشمن دیرینه را داشته، به شدت عصبانی بودند.

باشگاه الاتفاق در صفحه توییترش نوشته است :" از همه هواداران لیورپول به خاطر عبارت E.F.C پشت پیراهن هندرسون عذرخواهی می کنیم. حداقل این که رنگ این پیراهن، آبی نیست.  حالا بهتر است که این پیراهن شماره 10 را پیش از آن که تمام شود، بخرید!"

هندرسون در طول ده سال حضورش در آنفیلد توانست همه جامهای ممکن را کسب کند و به یکی از اسطوره های این باشگاه تبدیل شد. این بازیکن با نظر جرارد تصمیم گرفت که قراردادی نجومی را با الاتفاق امضا کند و راهی لیگ عربستان شد.

4125