اولین واکنش کاپیتان لیورپول پس از شایعه انتقال به الاتفاق

اولین واکنش کاپیتان لیورپول پس از شایعه انتقال به الاتفاق

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهایی که شایعه انتقال جردن هندرسون کاپیتان لیورپول به الاتفاق عربستان داغ شده، وی  با پیام اینستاگرامی اش توجه هواداران را جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، هندرسون 33 ساله هنوز دو سال دیگر با آنفیلد قرارداد دارد اما آینده اش مشخص نیست. در حقیقت خرید الکسیس مک آلیستر از برایتون و دومینیک سوبوسلای از لایپزیش باعث می شود که شانس هندرسون برای حضور در ترکیب خیلی کم باشد. از سویی لیورپول شرایط خرید هافبک هایی نظیر رومئو لاویا از ساوتهمپتون را هم دنبال می کند و همین مسئله به شایعات در مورد آینده هندرسون دامن می زند.

الاتفاق عربستان با هدایت استیون جرارد یکی از باشگاه هایی است که شرایط خرید هندرسون را دنبال می کند. در حقیقت جرارد خیلی دوست دارد که علاوه بر هندرسون بتواند یک لیورپولی سابق دیگر یعنی کوتینیو را به خدمت بگیرد.  الاتفاق فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ عربستان قرار گرفته بود و خیلی مهم است که جرارد بتواند نقش مهمی در این تیم داشته باشد. 

البته مشخص نیست که هندرسون آیا حاضر می شود که در آینده راهی  عربستان شود یا نه چرا که وی در زمان جام جهانی قطر از نقض حقوق بشر در این کشور انتقاد کرده بود و عربستان نیز از این لحاظ ها شرایط مشابهی با قطر دارد. هندرسون فصل گذشته 41 بازی در لیورپول داشت.

جردن روز سه شنبه تصاویری از خودش در حال تمرین برای فصل جدید منتشر کرد و نوشت :" رویای تمرین کردن نداشته باش بلکه برایش تمرین کن."

لیورپول روز شنبه رسما تمریناتش را برای فصل جدید آغاز کرده است که البته هندرسون به علت حضور در اردوی تیم ملی انگلیس با تاخیر به تمرینات اضافه می شود.

4125