واکنش جالب کلوپ به احتمال جذب بازیکن لیگ عربستان

واکنش جالب کلوپ به احتمال جذب بازیکن لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول واکنش جالبی به احتمال بازگشت جردن هندرسون به آنفیلد داشت.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سابق لیورپول در تابستان گذشته از آنفیلد جدا شد تا به الاتفاق در لیگ عربستان ملحق شود و زیر نظر استیون جرارد کار کند. هندرسون یکی از ستارگان سرشناسی بود که راهی فوتبال عربستان شد. 

هندرسون که در تابستان قبلی با دوازده میلوین پوند راهی الاتفاق شده بود، در حال حاضر از انتقالش پشیمان شده و در تلاش است تا به لیگ انگلیس برگردد. گفته می شود که این بازیکن انگلیسی نتوانسته با زندگی در عربستان هماهنگ شود. 

کلوپ پس از پیروزی لیورپول مقابل آرسنال در جام حذفی انگلیس در مورد احتمال بازگشت هندرسون به تیمش صحبت کرد و گفت :"  آیا هندو در کنفرانس مطبوعاتی چنین چیزهایی را گفته؟ (اشاره به خبر تمایل او به بازگشت به لیگ انگلیس) این چیزی است که در روزنامه ها نوشته اند و به همین خاطر از نظر من چنین چیزی وجود ندارد. او تماسی با من نگرفته است. با هم صحبت داشته ایم اما نه در این باره. به همین خاطر حرفی برای گفتن وجود ندارد."

هندرسون پس از اتمام دوران دوازده ساله خود در لیورپول راهی الاتفاق شد که در این تیم 19 بازی داشته است. جورجینیو واینالدوم دیگر بازیکن سابق لیورپول نیز هم تیمی او در تیم عربستانی است. 

4125