قیمت هافبک منچسترسیتی مشخص شد: 60 میلیون یورو

قیمت هافبک منچسترسیتی مشخص شد: 60 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه دیلی استار گزارش داده است که قیمت برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی بسیار کمتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید.

به گزارش فوتبالی، برناردو تا سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 60 میلیون یورو است یعنی 20 میلیون یورو کمتر از ارزش کنونی او در بازار نقل و انتقالات.

برناردو سیلوا در سایت ترانسفرمارکت 80 میلیون یورو ارزش دارد. این بازیکن در سالهای اخیر مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار داشته اما در نهایت نتوانسته از منچسترسیتی جدا شود. سیتی بند فسخ مناسبی را در قرارداد او گنجانده است که به نظر می رسد که برای بازیکنی نظیر او، مبلغ بسیار معقولی باشد. 

دیلی استار البته گزارش داده است که برناردو برنامه ای برای جدایی در زمستان ندارد و می خواهد حداقل تا پایان فصل در تیم انگلیسی بماند و بعد از آن در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. 

پی اس جی و بارسلونا برخی از تیم هایی بودند که در سالهای اخیر با برناردو سیلوا تماس گرفتند. باشگاه های عربستانی نیز به شدت به خرید ستاره پرتغالی منچسترسیتی علاقه دارند. به هر صورت به نظر می رسد که برناردو حداقل تا تابستان در ورزشگاه اتحاد حضور خواهد داشت اما باید دید که بعد از آن تاریخ، چه تصمیمی در مورد آینده خود می گیرد.

4125