مربی فولاد: بازی یکسان بود/ مثل قهرمانان جنگیدیم

مربی فولاد: بازی یکسان بود/ مثل قهرمانان جنگیدیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی این تیم برابر استقلال صدرنشین گفت: اگر همینطور در ادامه بجنگیم فکر کنم برای حریفان سخت باشد. ما همیشه تلاش کردیم امتیاز بگیریم.

به گزارش فوتبالی، خوانما گوئررو، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال صدرنشین در نشست خبری اظهار کرد: بازی یکسان بود و مثل قهرمانان جنگیدیم. اگر همینطور در ادامه بجنگیم فکر کنم برای حریفان سخت باشد. ما همیشه تلاش کردیم امتیاز بگیریم.

او که به دلیل اخراج مارتینس در جریان بازی به جای سرمربی در نشست حاضر شده بود درباره استفاده از جوانان، گفت: این تصمیم سرمربی است.  از عسکری جوان و با آتیه استفاده کردیم و مابقی بازیکنان آکادمی هم باید دقت کنند که به این صورت باشند. البته تلاش جمعی بود و تیمی بودیم که متحد بازی کردیم و هواداران به ما کمک کردند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سوال که سرمربی استقلال عنوان کرده، فولاد دفاع چند لایه داشت، گفت: وقتی مقابل تیمی مثل استقلال بازی می‌کنیم که سعی می‌کند حمله کند ما هم استراتژی‌مان این است که از نظر دفاعی مقابل چنین تیم‌هایی قوی ظاهر شویم.

وی بیان کرد: خیلی بازی مانده تا به نقل و انتقالات برسیم و باید سعی کنیم حداکثر امتیازات را از ادامه بازی‌ها کسب کنیم. فعلا هم سرمربی با باشگاه درباره تقویت تیم صحبت نکرده است.

2636