"غول کش" مثل شمس آذر/ تیم دقیقی، استاد نتیجه در خانه حریف

"غول کش" مثل شمس آذر/ تیم دقیقی، استاد نتیجه در خانه حریف

پایگاه خبری فوتبالی- تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر توانسته آمار خوبی برابر تیم‌های مدعی رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال شمس آذر امروز توانست ملوان را 2 بر صفر شکست بدهد تا روند خوب این تیم مقابل تیم‌های بالای جدولی ادامه‌دار باشد.

سعید دقیقی، جوان‌ترین سرمربی این فصل لیگ برتر ایران است که فصل گذشته با شمس آذر قهرمان لیگ دسته اول شد و برای اولین بار نماینده قزوین را به لیگ برتر آورد.

تیم دقیقی به عنوان تیمی که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، توانسته تا پایان هفته دوازدهم نتایج قابل قبولی بگیرد و با کسب 4 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست در رده دهم جدول قرار گرفته است.

البته فراموش نکنبم که شمس آذر پیش از آغاز فصل، با حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر 3 امتیاز رو به رو شد و اگر به خاطر این حکم نبود، تیم قزوینی می‌توانست الان در رده هشتم جدول قرار داشته باشد.

اما نکته‌ای که در مورد شمس آذر قابل توجه است، عملکرد خوب این تیم مقابل تیم‌های قدرتمند بالای جدول یعنی تراکتور، استقلال و ملوان بوده است.

شمس آذر در هفته ششم لیگ برتر، طی یک بازی پرگل و جذاب تراکتور را با نتیجه 3 بر 2 در تبریز شکست داد تا غول‌کشی خود را از بازی مقابل شاگردان خمز آغاز کند.

نتیجه مهم دیگر برای شمس آذر، تساوی مقابل استقلال در هفته نهم بود که تیم دقیقی با نتیجه 2-2 ترمز استقلال را کشید و توانست از صدرنشین لیگ برتر یک امتیاز بگیرد.

سومین نتیجه جالب توجه نیز همین امروز مقابل ملوان رقم خورد که شاگردان سعید دقیقی، سپیدپوشان ملوان را با نتیجه 2 بر صفر در خانه حریف مغلوب کردند تا تیم چهارم جدول هم قربانی غول کش جدید لیگ شود.

شمس آذر علاوه بر 3 بازی مذکور، جمعا توانسته در بازی‌های خارج از خانه به طرز عجیبی قدرتمند ظاهر شود و در 7 بازی که به عنوان مهمان به زمین رفته، آمار 4 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست را به جا گذاشته است که آمار قابل توجهی به شمار می‌رود.

نتایجی که شمس آذر در بازی‌های بیرون از خانه به دست آورده را در زیر مرور می‌کنیم:

استقلال خوزستان 1 - 1 شمس آذر (هفته اول)

مس رفسنجان 0 -  3 شمس آذر (هفته سوم)

آلومینیوم اراک 2 - 0 شمس آذر (هفته چهارم)

تراکتور 2 - 3 شمس آذر (هفته ششم)

فولاد خوزستان 0 - 1 شمس آذر (هفته هشتم)

پیکان 1 - 1 شمس آذر (هفته دهم)

ملوان 0 - 2 شمس آذر (هفته دوازدهم)

7474