درباره نمایش فوق‌العاده رضاییان؛ ستاره‌ای به نام رامین

درباره نمایش فوق‌العاده رضاییان؛ ستاره‌ای به نام رامین

پایگاه خبری فوتبالی- 31 سالگی می‌تواند به جای پایان بازیکن، سنی برای تولد یک ستاره باشد. ستاره‌ای به نام رامین رضاییان.

به گزارش فوتبالی، یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا ایرانی است. پیراهن سپاهان را می‌پوشد و قطعا هر درخشش او تیری است بر قلب پرسپولیسی‌ها. او در پستی که می‌درخشد که این فصل پاشنه آشیل قرمزها بوده است و چه چیزی بدتر از این که او می‌توانست به جای پیراهن سپاهان با پیراهن تیم سابقش یعنی پرسپولیس این درخشش را داشته باشد.

 صحبت از رامین رضاییان است. رضاییان از همان زمانی که نامش را در راه‌آهن مطرح کرد همیشه بازیکن خوبی بوده اما بازیکن خوبی که به پختگی رسیده و تجربه را هم به خصوصیاتش اشاره کرده دیگر از بازیکن خوب به یک «ستاره» تبدیل شده است.

 البته در این مساله نمی‌شود از نقش ژوزه مورایس هم به راحتی گذشت. شاید او در تیم دیگری نمی‌توانست همان بازیکنی باشد که حالا نامش در میان برترین‌های آسیا دیده می‌شود. او در دو دیدار رفت و برگشت مقابل آلمالیق ازبکستان ۳ گل به ثمر برساند و یک گل زیبا هم در دیدار برگشت وارد دروازه الاتحاد عربستان کرد تا با مجموع ۴ گل زده بهترین آمار را بر بین سایر بازیکنان ایرانی از خود ثبت کرد.

علاوه بر این نام این بازیکن در بهترین بازیسازها هم دیده می‌شود. مویسس بازیکن شاندونگ با 21 ایجاد موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش بهترین بازیساز آسیا در دور مقدماتی بوده است. هافبک تایلندی در رتبه دوم است و در غرب آسیا رامین رضاییان و رومرو از العین بهترین‌های این بخش هستند. بیشترین ایجاد موقعیت گل با ارسال‌‌هایی دقیق و خطرناک او را به یکی از بهترین سانترکننده‌های قاره کهن هم تبدیل کرده است.

 38 سانتر هافبک زردپوش را در رده چهارم قرار داده است. جایی که بومتان با 52 سانتر در رده اول قرار دارد. البته مهاجمان سپاهان قدر موقعیت‌هایی که رضاییان ساخت را ندانستند تا این بازیکن در میان بهترین پاسورهای جام نتواند رتبه‌ای به دست بیاورد.

4326