گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- 3 لژیونر در هفته‌ی اخیر موفق شدند برای تیمشان گلزنی کنند.

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با امید ابراهیمی آغاز می کنیم. در هفته نهم لیگ ستارگان قطر الشمال میهمان قطر اس سی بود و با دو گل این تیم را شکست داد. امید ابراهیمی به طور کامل در زمین حضور داشت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. الشمال با 9 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در حضور 16 دقیقه ای سعید عزت اللهی مقابل هویدور به تساوی یک بر یک دست یافت. وایله در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در دور چهارم جام حذفی پرتغال و در شبی که مهدی طارمی نیمکت نشین بود، با چهار گل مونتالگره را شکست داد.  

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

در دیگر بازی جام حذفی پرتغال ماریتیمو با نتیجه سه بر یک از سد کانلاس گذشت. امیر عابدزاده در این دیدار در ترکیب ماریتیمو حضور داشت.

احمد نوراللهی (الوحده)

در هفته هشتم لیگ برتر امارات الوحده میزبان الامارات بود و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. احمد نوراللهی 64 دقیقه در زمین حضور داشت، نوراللهی پاس گل اول تیمش را در دقیقه 46 روی یک ارسال خوب از سمت راست به عمر خربین داد و در دقیقه 52 هم گل دوم الوحده را به ثمر رساند. الوحده با 15 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

درچارچوب هفته هفدهم چمپیونشیپ هال سیتی و سوانسی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در این دیدار نیمکت نشین بود. هال سیتی در رده هشتم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در غیاب علیرضا جهانبخش موفق شد با نتیجه چهار بر دو اکسلسیور را شکست دهد. فاینورد تا پایان هفته سیزدهم با 32 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

درینامو زاگرب در هفته شانزدهم لیگ برتر کرواسی و در حضور کامل صادق محرمی با دو گل اوسییک را شکست داد. دینامو زاگرب با 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

در رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میزبان آرسنال بود و با یک گل شکست خورد. سامان قدوس که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 90 تعویض شد. برنتفورد با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در حضور کامل علی کریمی و مجید حسینی مقابل آدانا دمیراسپور به نتیجه تساوی یک - یک دست یافت. کایسری اسپور با 23 امتیاز در رده پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا در هفته هشتم لیگ برتر امارات میزبان النصر بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی قایدی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. الاتحاد کلبا در رده دهم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

درچارچوب رقابت های هفته دوازدهم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن با یک گل از سد گانینا عبور کرد. میلاد محمدی به طور کامل در زمین حضور داشت و احسان حاج صفی نیمکت نشین بود. آ.ا.ک آتن با 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا در شب گلزنی کریم انصاری فرد با نتیجه چهار بر یک اتنیکوس را شکست داد. انصاری فرد دقیقه 65 وارد میدان شد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. اومونیا تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر قبرس در رده پنجم جدول قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

در هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه روستوف به مصاف نیژنی رفت و با یک گل میهمانش را شکست داد. محمد محبی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. روستوف در رده دهم جدول قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در هفته شانزدهم لیگ برتر لهستان به مصاف ویدزف لودز رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. علی قلی زاده از دقیقه 64 وارد میدان شد. لخ پوزنان با 29 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس. رم)

آ.اس. رم در حضور 27 دقیقه ای سردار آزمون با نتیجه سه بر یک اودینزه را شکست داد و 21 امتیازی شد. رم تا پایان هفته سیزدهم در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

السد در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در حضور کامل محمد امین حزباوی، در خارج از خانه موفق شد با دو گل الشارجه را شکست دهد. السد با 7 امتیاز در رده سوم گروه B قرار دارد.

دنیس اکرت (یونیون سن-ژیل)

یونوین سن-ژیل و خنت در هفته پانزدهم لیگ برتر بلژیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. دنیس اکرت 56 دقیقه در زمین حضور داشت. یونیون سن-ژیل با 35 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

2636