از خودگذشتگی بی‌موقع مهرداد؛ هدیه‌ای که به پای بلانکو نرسید!

از خودگذشتگی بی‌موقع مهرداد؛ هدیه‌ای که به پای بلانکو نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم استقلال آنجا که باید خودخواهانه رفتار می‌کرد این کار را نکرد و استقلال از رسیدن به گل دوم محروم ماند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در دقیقه 61 بازی با آلومینیوم می‌توانست به گل دوم برسد. اما اتفاقاتی عجیب افتاد و این گل از دست رفت. در این دقیقه توپ روی دروازه استقلال بود اما روزبه چشمی توپ را دور کرد تا خطر از دروازه استقلال دفع شود.

همین دفع توپِ چشمی یک ضد حمله را برای استقلال ساخت. توپ داشت در میانه زمین به سمت مدافع آلومینیوم می‌رفت اما مهرداد محمدی به سرعت به سمتی رفت که توپ داشت فرود می‌آمد. همین حرکت باعث شد مدافع آلومینیوم تحت فشار، اشتباه کند.

توپ از روی سر او عبور کرد و مهرداد از همان نیمه‌های زمین با دروازه‌بان آلومینیوم تک به تک شد. مهرداد پا به توپ به سمت دروازه آلومینیوم پیش می‌رفت و کمی آن طرف‌تر و در عرض او، گوستاوو بلانکو هم به دروازه نزدیک می‌شد.

در حالی که مهرداد روی توپ تسلط خوبی داشت و حتی می‌توانست با پای تخصصی‌اش به توپ ضربه بزند و گل را به تیمش هدیه کند اما او در اتفاقی عجیب تصمیم گرفت توپ را به بلانکو برساند تا مهاجم تازه‌وارد آرژانتینی اولین گلش را برای استقلال را بزند.

اما تعقیب و گریز مهرداد با مدافع آلومینیوم باعث شد او خسته شود و در لحظات آخر کم بیاورد و یک پاس بی‌کیفیت به بلانکو بدهد. این پاس در نهایت به بلانکو نرسید و یک فرصت ایده‌آل برای گل دوم استقلال از دست رفت.

کاری که مهرداد کرد قطعا یک ازخودگذشتگی بود اما کامل بی‌موقع! او قطعا نیت خیر داشت و می‌خواست یک شروع به یاد ماندنی برای بلانکو در استقلال رقم می‌زد اما اینجا جایی بود که مهرداد باید خودخواهانه رفتار می‌کرد و گل دوم استقلال را می‌زد.

1359