تکرار تجربه عجیب فصل گذشته؛ استقلال هافبک طراح و مهاجم ندارد!

تکرار تجربه عجیب فصل گذشته؛ استقلال هافبک طراح و مهاجم ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- تجربه ناموفق استقلال در لیگ بیست و سوم در حال تکرار شدن است.

به گزارش فوتبالی، استقلال فصل گذشته در حالی به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد که تا اواخر فصل در صدر جدول بود. اما با یک غفلت در بازی با نساجی که با تساوی بدون گل تمام شد صدر جدول را از دست داد و پرسپولیس با استفاده از همین غفلت توانست قهرمان لیگ برتر شود.

یکی از مشکلاتی که استقلال در فصل گذشت داشت خط حمله نه چندان پرقدرت این تیم بود. آبی‌ها در کل فصل 40 گل زدند و از حیث گل زده بعد از سپاهان، پرسپولیس و تراکتور در رده چهارم بهترین خط حمله لیگ قرار گرفتند. 

استقلال در فصل گذشته گوستاوو بلانکو را به عنوان مهاجم اصلی در اختیار داشت و گاهی هم از آرمان رمضانی و پیمان بابایی استفاده می‌کرد. حالا و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال به یک مهاجم گلزن نیاز دارد نه تنها خبری از مهاجم جدید نیست بلکه احتمال جدایی رمضانی و بابایی هم زیاد است!

در روزهای اخیر هم همه اخبار در حوزه نقل و انتقالات استقلال به مدافعان و وینگرها ختم شده است. حتی گائل کاکوتا هم ظاهرا به استقلال نزدیک شده یک وینگر است. اما هنوز هیچ گزینه‌های برای خط حمله معرفی و انتخاب نشده است. 

در پست هافبک طراح و پلی میکر هم وضعیت به همین شکل است. استقلال فصل گذشته به وضوح از کمبود بازیکن در این پست ضربه خورد اما باز هم انگار در لیست بازیکنان مد نظر کادر فنی هیچ هافبک طراحی دیده نمی‌شود. در عوض تا دل‌تان بخواهد وینگر در لیست دیده می‌شود.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره هشدار مهمی هم داده است و نوشته است: «عجیب‌تر اینکه مهرداد محمدی دیگر مهاجم ثابت آبی‌ها در ۶ هفته ابتدایی لیگ محروم خواهد بود و به نظر می‌رسد نکونام در خط حمله خود فقط می‌تواند از وجود بلانکو و رمضانی استفاده کند.»

شاید هم باید بپذیریم که با توجه به سبک مربیگری جواد نکونام این تیم نیازی به هافبک طراح ندارد.

1359