رفتار عجیب باشگاه استقلال با ستاره‌اش؛ مهرداد محمدی از فسخ قراردادش بی‌خبر بوده است!

رفتار عجیب باشگاه استقلال با ستاره‌اش؛ مهرداد محمدی از فسخ قراردادش بی‌خبر بوده است!

پایگاه خبری فوتبالی- عجیب‌ترین حاشیه 24 ساعت اخیر فوتبال ایران ماجرای کنار گذاشته شدن نام مهرداد محمدی از لیست استقلال است.

به گزارش فوتبالی، دو شب پیش و در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی خبر عجیبی را روی آنتن زنده اعلام کرد. خبری که با واکنش و تکذیب مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم مواجه شد. خبر این بود که باشگاه استقلال 4 بازیکن را که یکی از آنها مهرداد محمدی است از این تیم کنار گذاشته است!

میثاقی در بخشی از حرف‌هایش مدعی شد که باشگاه استقلال نام مهرداد محمدی را خط زده است تا بتواند نام گوستاوو بلانکو را در لیست ثبت کند. مجری برنامه فوتبال گفت اگر این موضوع صحت داشته باشد کار درستی نیست و استقلال گزینه‌های مناسب‌تری مثل بازیکنان بوسنیایی را داشت که می‌توانست نام آنها را خط بزند.

این اتفاق چند روز بعد از آن رخ داد که قل دیگر مهرداد یعنی میلاد در انتقالی ناگهانی به پرسپولیس پیوست. با این انتقال فوتبالدوستان ایرانی منتظر تقابل این دو برادر در دربی تهران بودند. اگر محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد به 4 جلسه کاهش پیدا می‌کرد این دو برادر در دربی رفت با هم روبرو می‌شدند اما اگر محرومیت او پابرجا می‌ماند (که فعلا مانده است) برای دیدن تقابل دو برادر باید تا دربی برگشت صبر می‌کردیم.

فسخ قرارداد مهرداد توسط باشگاه استقلال به خودیِ خود اتفاق عجیبی است اما در دل این اتفای یک موضوع تعجب‌برانگیز دیگر هم وجود دارد. موضوع این است که خود مهرداد از این که قراردادش فسخ شده بی‌خبر بوده است. 

تاریخ فسخ قرارداد 31 مرداد بوده اما این که مهرداد تا دیروز در تمرینات استقلال حاضر بوده به این معنی است که او از این اتفاق خبر نداشته است!

ظاهرا به همین دلیل هم بوده که دوشنبه شب گذشته مجری برنامه فوتبال برتر به مهرداد محمدی توصیه کرده است که صبح به سازمان لیگ برود و نامه فسخ قرارداد را با چشم خودش ببیند! این اتفاق باعث ناراحتی و عصبانیت مهرداد شده بود اما در نهایت او دیروز با خواهش و التماس مدیران و مربیان استقلال به تمرین رفت. 

به نظر می رسد با مهرداد محمدی قرارداد جدیدی بسته خواهد شد.

1359