جواب رد مدافع چلسی به 4 باشگاه

جواب رد مدافع چلسی به 4 باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کوکوریا مدافع چلسی پیشنهاد چهار باشگاه را رد کرده و می خواهد برای جایگاهش در این باشگاه لندنی بجنگد.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات ادعا می کند که منچستریونایتد برای جذب قرضی مارک کوکوریا در پنجره نقل و انتقالاتی تلاش کرد، اما این مدافع اسپانیایی با بندی در قراردادش مشکل داشت. این بند به منچستریونایتد اجازه می داد که در ماه ژانویه، کوکوریا را به لندن بازگرداند. اریک تن هاگ بعد از مصدومیت لوک شاو و تایرل مالاسیا، به شدت به دنبال جذب یک مدافع چپ بود و همچنین می خواست که با بازگشت این دو نفر، کوکوریا را به چلسی بازگرداند. با این حال، این قرارداد هیچ وقت بسته نشد و در عوض، شیاطین سرخ، رگیلون را از تاتنهام گرفتفند. 

به نقل از سایت گل، کوکوریا چند پیشنهاد دیگر از باشگاه های لایپزیش، سویا، اتلتیکو مادرید، رئال سوسیداد و فولام داشت، اما تمامی این پیشنهادات توسط خود بازیکن رد شد. حتی گفته می شود که منچسترسیتی نیز برای قرض گرفتن او تلاش کرد، اما این دفعه چلسی بود که پیشنهاد سیتی را رد کرد. پپ گواردیولا مدت هاست که از طرفداران بازی مارک کوکوریا محسوب می شود و در گذشته نیز می خواست این مدافع را جذب کند.

4416