هافبک هلندی در رادار دو غول فوتبال انگلیس

هافبک هلندی در رادار دو غول فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات علاقه مند به انتقال قرضی رایان گراونبرخ است.

به گزارش فوتبالی ، طبق گفته کریستین فالک از بیلد، اسکات مک‌ تامینای هافبک اسکاتلندی تیم منچستر یونایتد می‌تواند بخشی از  این نقل و انتقال باشد و به بایرن‌مونیخ پیشنهاد شود.به نظر می رسد گراونبرخ 21 ساله پس از عدم موفقیت در نشان دادن توانایی های خود به کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد این تیم را ترک کند.

این هافبک فصل گذشته معمولاً توسط توماس توخل سرمربی تیم از روی نیمکت بیشتر بازی ها را دنبال کرد و این اتفاق دیروز در جریان پیروزی 3-1 بایرن مقابل آگسبورگ ادامه یافت. البته گراونبرخ در دقیقه 81 بازی به جای هری کین گلزن جدید بایرن‌مونیخ که با زدن دو گل به شروع عالی خود در بایرن ادامه میدهد، وارد زمین شد. با این حال، پس از بازی، او درباره آینده خود در پیراهن بایرن با تردید صحبت کرد و در پاسخ به سوال بیلد درباره آینده خود گفت: "نمی دانم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."گراونبرخ همچنین با توجه به اینکه باشگاه انگلیسی لیورپول هم تمایل دارد گزینه های هافبک خود را تقویت کند، مورد توجه این تیم منطقه مرسی ساید نیز قرار گرفته است.

در حالی که لیورپول چندی قبل از بوندسلیگا برای تقویت خط هافبک خود با جذب واتارو اندو، هافبک اشتوتگارت خرید کرده است، اما آنها هنوز هم علاقه مند به تقویت خط هافبک خود هستند. گزارش ها در این ماه حاکی از آن بود که لیورپول دو مدیر خود را به مونیخ فرستاد تا زمینه را برای یک قرارداد احتمالی برای مرد هلندی جوان فراهم کنند. در همین حال، یونایتد در بیشتر فصل نقل و انتقالات وضعیت گراونبرخ را دنبال کرده است تا هافبک مورد نیاز خود را به جمع برونو فرناندز، کاسیمیرو و میسون مونت اضافه کند.

۱۰۰۹