هنرنمایی مدیران بایرن مونیخ؛ خرید سه ستاره با 50 میلیون

هنرنمایی مدیران بایرن مونیخ؛ خرید سه ستاره با 50 میلیون

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ یکی از معدود باشگاه های ریشه دار و سنتی فوتبال اروپاست که سعی می کند بدون سرمایه گذار خصوصی بتواند شرایط مالی خود را باثبات نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بارسلونا شرایطی نزدیک به ورشکستگی را دارد و بسیاری از باشگاه های دیگر نظیر منچستریونایتد، لیورپول، پی اس جی، منچسترسیتی و ... از قدرت مالی سهامداران بخش خصوصی یا دولت های عربی بهره می برند، بایرن مونیخ همچون رئال مادرید یا دورتموند با حمایت هوادارانش به جلو حرکت می کند.

بایرن مونیخ در سالهای اخیر سعی کرده است که با مدیریت هزینه هایش به رقابت در بالاترین سطح ادامه بدهد. آنها سعی می کنند که با کمترین هزینه با کیفیت ترین بازیکنان را به خدمت بگیرند. بایرن در این تابستان نیز با مدیریتی استادانه توانسته سه ستاره را با فقط 50 میلیون یورو بخرد. آنها برای خرید سادیو مانه مهاجم سنگالی سابق لیورپول فقط 32 میلیون یورو هزینه کردند در حالی که برای جذب گراونبرخ هافبک آینده دار هلندی 18 میلیون یورو هزینه کردند و نصیر مزراوی مراکشی را رایگان برای پست دفاع راست خریدند. از سویی بایرن می خواهد از فروش لواندوفسکی به بارسلونا 50 میلیون یورو هزینه کند که  یعنی کل این سه خرید با پول فروش مهاجم 33 ساله لهستانی جبران خواهد شد!

4125