اعتراف ستاره هلندی: در بایرن مونیخ خوشحال نیستم

اعتراف ستاره هلندی: در بایرن مونیخ خوشحال نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گراونبرخ هافبک هلندی بایرن مونیخ اعتراف کرد که از وضعیتش در تیم آلمانی اصلاً راضی نیست و ترجیح می دهد بیشتر بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، هافبک هلندی 10 ماه پیش از آژاکس به بایرن مونیخ ملحق شد اما در این فصل کلا چهار بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است. در حقیقت او در 39 بازی فصل آماده بوده و مشکل چندانی در زمینه مصدومیت ها نداشته اما ناگلزمان و توخل روی او حساب نمی کنند.

گراونبرخ به نفر شماره 21 بایرن مونیخ از نظر میزان دقایق تبدیل است و بازیکنانی نظیر سابیتزر، گورتسکا و کیمیش جلوتر از او مورد استفاده قرار گرفتند. نیمکت نشینی گراونبرخ باعث شد تا شانس حضور در لیست تیم ملی هلند برای جام جهانی را از دست بدهد و کومان نیز او را در اولین لیستش برای نارنجی پوشان قرار نداد.

به نقل از سایت گل، گروانبرخ به VI گفت: "یک سال تمرین و بازی کردن در بالاترین سطح، زیبا و رویایی است. اگرچه بازی کردن خوب است، اما بیشتر تمرین کرده‎‌ام. این مسئله باید فصل بعد تغییر کند، زیرا من می خواهم هر هفته بازی کنم. هنوز با سران باشگاه صحبت نکرده‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد. اما مشخص است که از وضعیتم در بایرن مونیخ خوشحال نیستم."

لیورپول یکی از مشتریان جدی رایان گروانبرخ است.

4416