بایرن مونیخ جدید با مانه، گراونبرخ و چهره‌های تازه؛ ترسناک‌تر از همیشه

بایرن مونیخ جدید با مانه، گراونبرخ و چهره‌های تازه؛ ترسناک‌تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ فصل جالبی را نداشت. باواریایی ها هر چند که برای یازدهمین سال متوالی قهرمان آلمان شدند اما در جام حذفی در مقابل گلادباخ حذف شدند و در لیگ قهرمانان اروپا به شکل عجیبی توسط ویارئال کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی، اولین فصل ناگلسمن در بایرن مونیخ جالب نبود و دو خرید اصلی وی یعنی اوپامکانو و سابیتزر عملکرد جالبی نداشتند. بایرن برای استخدام ناگلسمن 25 میلیون یورو هزینه کرد تا او به گران ترین مربی تاریخ فوتبال تبدیل شود.

بایرن مونیخ حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است. لواندوفسکی می خواهد پس از هشت سال از بایرن مونیخ برود آن هم در حالی که هنوز یک سال تا پایان قراردادش مانده است. بایرن در نظر دارد که از فروش مهاجم لهستانی به بارسلونا مبلغی در حدود 50 میلیون یورو درآمدزایی کند.

مهمترین خرید تابستانی بایرن مونیخ، سادیو مانه بوده است. این مهاجم که یک سال از قراردادش با لیورپول مانده بود، با 40 میلیون یورو در سن 30 سالگی به بایرن ملحق شد و خط حمله سرعتی باواریایی ها را در کنار کومان و گنبری تکمیل خواهد کرد. از سویی بایرن در صورت جدایی لواندوفسکی به دنبال خرید جایگزین برای وی خواهد بود که کالایژیچ مهاجم اشتوتگارت می تواند محتمل ترین گزینه باشد.

بایرن جدا از خط حمله روی گزینه های دیگری هم کار کرده است. آنها رایان گراونبرخ و نصیر مزراوی را از آژاکس خریده اند. هافبک 20 ساله هلندی یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا به شمار می رود که به جای مارک روکا و تولیسو خریده شد. از سویی مزراوی مراکشی نیز با توجه به عملکرد ابهام آمیز پاوارد به تیم اضافه شده است. پاوارد به پست مدافع میانی ملحق خواهد شد تا در کنار اوپامکانو، لوکاس هرناندز ، نیانزو و کریس ریچاردز در این پست قرار بگیرد.  بایرن در خط هافبک شرایط خرید لایمر هافبک اتریشی 25 ساله لایپزیش را هم دنبال می کند.

بایرن مونیخ همچنین تمدید قرارداد نویر، مولر، کیمیش، کومان، گورتسکا و کومان را در ماه های اخیر رسمی کرده است هر چند که ابهام اصلی مربوط به گنبری است که در سال آینده بازیکن ازاد می شود و خبری از تمدید قراردادش نیست. سابیتزر، زیرکی و سار در لیست فروش هستند و باید مقصدی برای خود پیدا کنند.

4125