مصدومیت‌های گورتسکا حوصله مدیران را سر برد!/ آغاز فعالیت بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره آژاکس

مصدومیت‌های گورتسکا حوصله مدیران را سر برد!/ آغاز فعالیت بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - پس از مصدومیت‌های زیاد در خط میانی، باواریایی‌ها به دنبال خرید جدید در این پست می‌باشند و در این راستا نیز به در اختیار گرفتن بازیکن تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند علاقه‌مند هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل نشریه دیلی تلگراف، بعد از مصدومیت‌های پیاپی لئون گورتسکا و کورنتین تولیسو و نمایش‌های ناامید کننده مارسل سابیتزر، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ فعالیت‌های خود برای به خدمت گرفتن هافبک جوان آژاکس را به صورت رسمی آغاز کرد‌. طبق این گزارش، بعد از ديدار و ملاقات مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های مشهور و سرشناس ریان گراونبرخ که گویا بیشتر برای صحبت در مورد خرید و در اختیار گرفتن مزروعی و ارلینگ هالند بوده، سران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ نیز با این مدیر برنامه و ایجنت مشهور و معروف بازیکنان سرشناس فوتبال جهان دیدار داشته‌اند. 

خود این بازیکن علاقه‌مند نیز به حضور در باشگاه بایرن مونیخ آلمان است و پول و مادیات برای این بازیکن از درجه اهمیت کمتری برخوردار است. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند، این خواهد بود که سران و مسئولان باواریایی‌ها چگونه می‌خواهند مارک اورمارس، مدیر ورزشی باشگاه آژاکس آمستردام هلند را برای نهایی کردن این پروژه و انجام این انتقال متقاعد و راضی کنند. تیم هلندی برای این بازیکن مبلغی معادل با رقمی مابین بیست و پنج تا سی میلیون یورو تقاضای دريافت و درخواست دارد.

9404