هافبک جدید بایرن‌مونیخ از علت رد پیشنهاد منچستریونایتد گفت

هافبک جدید بایرن‌مونیخ از علت رد پیشنهاد منچستریونایتد گفت

پايگاه خبری فوتبالی - رایان گراونبرخ که خرید جدید مدیران و مسئولان باواریایی‌ها در فصل تابستان جاری به حساب می‌آید، از علت انتخاب باشگاه بایرن مونیخ و رد پیشنهاد مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، رایان گراونبرخ، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره سابق خط میانی باشگاه آژاکس آمستردام هلند است که در هفته‌های گذشته به صورت رسمی به باشگاه بایرن مونیخ آلمان ملحق شد. سرمربی سابق این بازیکن هلندی در باشگاه آژاکس آمستردام هلند هم در روزهای گذشته راهی باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد شده و طبق شایعات، این سرمربی به دنبال خرید و بردن رایان گراونبرخ همراه با خود به شهر منچستر انگلستان بوده است.

هافبک ملی‌پوش هلندی و جدید باشگاه بایرن مونیخ آلمان با تایید این موضوع در مورد علت رد پیشنهاد سران و مقامات باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد به خبرنگاران رسانه‌ها این چنین توضیح می‌دهد: "منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است؛ اما قبلا هم گفته‌ام که من احساس خوبی نسبت به تیم بایرن مونیخ داشتم و به آن‌ها قول نیز داده بودم. انتخاب من خیلی سریع صورت گرفت. من با یولیان ناگلزمان، حسن صالح حمیدزیچ و نپه دیدار داشتم و از برنامه‌ای که آن‌ها برای من داشتند، شگفت‌زده شدم. آژاکس آمستردام هم به من پیشنهاد خوبی داد و اگر تاثیر باشگاه بایرن مونیخ نبود، در آن تیم هلندی می‌ماندم. می‌دانم که در بایرن مونیخ چه انتظاراتی وجود دارد؛ اما استرسی ندارم. می‌دانم که استعدادهایی دارم و هر روز تمام تلاش خود را در این جا خواهم کرد."

9404