دمبله تست پزشکی پی‌اس‌جی را پشت سر گذاشت

دمبله تست پزشکی پی‌اس‌جی را پشت سر گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو مونته کارلو اسپورت گزارش داده است که عثمان دمبله مهاجم بارسلونا روز پنجشنبه تست پزشکی پی اس جی را پشت سر گذاشته است و انتقالش در ساعات آینده به صورت رسمی اعلام می شود تا این بازیکن بتواند در اولین هفته لیگ فرانسه در مقابل لوریان بازی کند.

به گزارش فوتبالی، دمبله قرار است که قراردادی پنج ساله را با پی اس جی به امضا برساند و انتظار می رود که انتقالش در روز جمعه به صورت رسمی اعلام شود. 

پی اس جی برای خرید دمبله، 50 میلیون یورو می پردازد که با توجه به شرایط کنونی بازار نقل و انتقالات، مبلغ معقولی است. در حقیقت پاریسی ها پس از خرید گونسالو راموس و عثمان دمبله تا حدودی مشکلات هجومی خود را رفع کرده اند هر چند که مذاکراتی هم با رندال کولو موانی مهاجم آینتراخت فرانکفورت داشته اند.

پی اس جی آینده ترکیبش را بدون در نظر گرفتن امباپه ساخته است. در حقیقت خریدهای پی اس جی نشان می دهد که آنها کاملا بی خیال کیلیان شده اند. این بازیکن اگر در همین تابستان به رئال مادرید برود، مشکلی نخواهد داشت اما مدیران پی اس جی به او اعلام کرده اند که اگر در تیمشان بماند، باید یک سال سکونشینی را به جان بخرد که در آستانه المپیک و یورو این اتفاق ناگواری برای او خواهد بود.

4125