ستاره‌هایی که مهاجم بارسلونا به رکورد آن‌ها رسید

ستاره‌هایی که مهاجم بارسلونا به رکورد آن‌ها رسید

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم باشگاه بارسلونا که اهل کشور لهستان است، در بازی تیم ملی لهستان مقابل تیم ملی فرانسه موفق شد تک گل لهستانی ها را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی لهستان و تیم ملی فرانسه در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی روبرت لواندوفسکی تک گل تیم ملی لهستان را در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. لواندوفسکی با این گلی که به ثمر رساند، حالا به تعداد شش گل در تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا رسیده است.

مهاجم هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ، رود فن نیستلروی، تیری آنری و وین رونی هم در تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا شش گل به ثمر رسانده اند و به این ترتیب حالا روبرت لواندوفسکی با تعداد گل های این ستاره ها در رقابت های یورو برابری کرده است.

البته بهترین گلزن تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا، کریستیانو رونالدو است که تاکنون چهارده گل در این بازی ها زده است و هنوز پایش به گلزنی در رقابت های یورو 2024 باز نشده است و می تواند تعداد گل هایش را در این تورنمنت هم افزایش بدهد.

1470