نظر ستاره بارسلونا راجع به نقش جدیدش در این تیم

نظر ستاره بارسلونا راجع به نقش جدیدش در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ از نقش رهبری که در بارسلونا دارد، بسیار خوشحال است و امیدوار است که بتواند به کاتالان ها در فصل جدید کمک کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، بارسلونا دو کاپیتان اصلی خود را از دست داد، اما هفته گذشته ژاوی کاپیتان های جدید خودش را انتخاب کرد. سرخی روبرتو به عنوان کاپیتان اصلی بلوگرانا انتخاب شد و مارک آندره ترشتگن و فرنکی دی یونگ به عنوان کاپیتان های بعدی معرفی شدند. 

به نقل از سایت آ اس، بامداد امروز تیم های بارسلونا و میلان در شهر نوادا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت بارسا با تک گل آنسو فاتی به پیروزی رسید. دی یونگ پس از پایان بازی گفت: "باعث افتخار است که یکی از کاپیتان های بارسلونا هستم و بابت این قضیه بسیار خوشحال هستم."

دی یونگ در ادامه راجع به تور پیش فصل بارسا در آمریکا گفت: "مردم از دیدن ما در این کشور خوشحال هستند و ما نیز اینکه می توانیم دوباره آن ها را ببینیم خوشنودیم. در این پیش فصل خیلی سخت تمرین کرده ایم و حالا برای هر بازی در فصل جدید آماده هستیم. میلان خوب بازی کرد و در فصل گذشته توانستند به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسند."

4416