وایرال شدن برخورد گرم گریلیش و هالند در بازگشت از تعطیلات

وایرال شدن برخورد گرم گریلیش و هالند در بازگشت از تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند و جک گریلیش دو ستاره منچسترسیتی به نظر می رسد که رابطه خیلی خوبی دارند و نحوه استقبالشان از همدیگر در بازگشت به تمرینات پس از تعطیلات تابستانی هم این را نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی، هالند در فصل گذشته 52 گل در کل تورنمنت ها زد و اولین فصلش در اتحاد با کسب سه جام کاملا رویایی بود. گریلیش نیز که در سال اولش در سیتی چندان موفق نبود، در سال دومش خوش درخشید و به یکی از بازیکنان کلیدی گواردیولا تبدیل شد.  این دو درون زمین رابطه فوق العاده ای را در کنار هم شکل دادند که به نظر می رسد که بیرون از زمین نیز رابطه بسیار خوبی با هم دارند. 

هالند با دیدن گریلیش گفت:" خودت هستی؟" که جک در جوابش گفت:" درست است. چطوری رفیق؟" و بعد از آن ملی پوش انگلیسی به مدل موی جدید هالند اشاره کرد:" عاشق مدل مویت شدم، می دانی؟" که هالند در جوابش گفت :" تو عاشق مدل موها هستی." که جک هم گفت:" بله، عاشقش هستم!"

هواداران منچسترسیتی از دیدن برخورد گرم این دو با همدیگر حسابی ذوق زده شدند. یک کاربر توییتری نوشت:" هیچ چیز نمی تواند این دو مرد را از هم جدا کند." و دیگری نوشته است :" درون و بیرون زمین رابطه فوق العاده ای دارند. حس می کنم که یک چمپیونزلیگ دیگر را خواهیم برد." و دیگری نوشته است :" عاشق این دو در کنار همدیگر هستم."

4125