دلیل عجیب ستاره آرژانتینی برای جدایی از منچسترسیتی

دلیل عجیب ستاره آرژانتینی برای جدایی از منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز، مدتی است که مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته و شنیده‌ها حاکی از آن است که خود او نیز تمایل دارد تا در این تابستان از جمع سیتیزن‌‌ها جدا شود.

به گزارش فوتبالی، خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی است که از باشگاه ریورپلاته آرژانتین به آبی‌های شهر منچستر پیوست. او در چند فصل اخیر توانست تمامی افتخارات تیمی ممکن را به دست بیاورد و حالا می‌خواهد دقایق بیشتری برای بازی به دست بیاورد تا به اهداف شخصی خود در فوتبال برسد.

اتلتیکو مادرید و چلسی در چند هفته اخیر شرایط این بازیکن را زیر داشتند اما هنوز اقدام جدی برای خرید این بازیکن انجام نشده است. مدیران اتلتیکو منتظر هستند تا ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی تیمشان به فروش برسد و سپس با درآمد ناشی از انتقال فلیکس بتوانند مبلغ درخواستی منچسترسیتی را بپردازند. اما هنوز پیشنهاد جدی برای ژائو فلیکس نرسیده و انگار هیچ باشگاهی حاضر نیست به اندازه 60 میلیون یورو برای خرید او هزینه کند.

به نقل از سم لی، خولیان آلوارز خواهان جدایی از منچسترسیتی است. او تصور دارد که در باشگاه انگلیسی به اندازه کافی فرصت برای بازی کردن به دست نمی‌آورد. اما جدایی او دلیل دیگری هم دارد که شاید کمی عجیب به نظر برسد. او با آب و هوای ابری و بارانی شهر منچستر نمی‌تواند سازگار شود و می‌خواهد در شهری زندگی کند که آب و هوایی گرم و آفتابی دارد.

شهر مادرید برای او مناسب خواهد بود، اما باید دید آیا سران باشگاه اتلتیکو مادرید توانایی پرداخت هزینه لازم برای خرید آلوارز را خواهند داشت یا خیر؟

1428