چراغ سبز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید

چراغ سبز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز، مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد و ممکن است در این تابستان منچسترسیتی را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی خولیان آلوارز از منچسترسیتی مطرح شد. ستاره آرژانتینی سیتیزن‌ها که از زمان ورودش به باشگاه انگلیسی مثمر ثمر واقع شده است، اما با وجود ستارگانی همچون ارلینگ هالند و فیل فودن، چندان فرصتی نشان دادن توانایی‌های خود به دست نمی‌آورد.

این بازیکن حالا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی تصمیم جدی دارند تا به هر شکلی که شده آلوارز را در این تابستان به خدمت بگیرند. منچسترسیتی حاضر نیست این ستاره جوان آرژانتینی را ارزان از دست بدهد و تنها زمانی با جدایی او موافقت می‌کند که مبلغ قابل توجهی پیشنهاد داده شود. اتلتیکو مادرید از نظر اقتصادی توان رقابت با دو باشگاه دیگر را ندارد، اما دیگو سیمئونه قصد دارد از طرق دیگر آلوارز را متقاعد کند تا راهی روخی بلانکو شود.

گفته می‌شود دیگو سیمئونه به بازیکنان آرژانتینی تیمش، یعنی رودریگو دی پائول، آنخل کوره‌آ و ناهوئل مولینا ماموریت داده تا خولیان آلوارز را راضی کنند به اتلتیکو مادرید بپیوندد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دی پائول تاثیر بیشتری از سایر بازیکنان آرژانتینی اتلتیکو مادرید دارد.

به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، خولیان آلوارز برای پیوستن به اتلتیکو مادرید قانع شده است و به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داده است. حالا باید دید آیا سران باشگاه اسپانیایی می‌توانند مبلغ مورد انتظار مدیران منچسترسیتی را فراهم کنند یا خیر؟

1428