آقای خاص به دنبال جذب هافبک کروات منچسترسیتی

آقای خاص به دنبال جذب هافبک کروات منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- متئو کواچیچ، هافبک کروات منچسترسیتی مورد توجه ژوزه مورینیو و باشگاه فنرباغچه قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکرات برای انجام این انتقال انجام شود.

به گزارش فوتبالی، آقای خاص فوتبال اروپا پس از ماجراجویی‌های فراوان در پنج لیگ متعبر اروپایی، سرانجام تصمیم گرفت به لیگی برود که کمتر در مرکز توجهات قرار دارد. او بعد از برکناری از هدایت آ اس رم، چند ماهی بیکار ماند. در این مدت صحبت‌هایی هم مطرح شد مبنی بر این‌که ممکن است به زودی هدایت بایرن مونیخ و یا چلسی را بر عهده بگیرد، اما در نهایت تصمیم گرفت راهی فوتبال ترکیه شود و سرمربی‌گری فنرباغچه را پذیرفت.

او از زمانی که هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت بازیکنان بزرگی را برای تیمش درخواست کرده است. یوسف نصیری، مهاجم مراکشی سابق سویا اخیرا به صورت رسمی به این تیم پیوست تا آقای خاص نشان دهد انگیزه بالایی برای قهرمانی در این لیگ دارد. فنرباغچه فصل گذشته با اختلاف امتیازی کمی نسبت به گالاتاسرای قهرمانی را از دست داد. اما برای این فصل هواداران چیزی جز عنوان قهرمانی نمی‌خواهند.

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که متئو کواچیچ، مهاجم کروات منچسترسیتی نیز در لیست خرید فنرباغچه حضور دارد. به نقل از برخی رسانه‌های ورزشی کشور ترکیه، ژوزه مورینیو می‌خواهد کواچیچ را در تیمش داشته باشد و به مدیران اعلام کرده تا هرچه سریع‌تر مذاکرات لازم برای جذب او صورت بگیرد.

کواچیچ در فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب منچسترسیتی نداشت و احتمال این‌که با جدایی او موافقت شود وجود دارد.

1428