جزییات دومین پیشنهاد بایرن مونیخ به هری کین

جزییات دومین پیشنهاد بایرن مونیخ به هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای هری کین به مبلغ 70 میلیون یورو را رد کرد اما به نظر می رسد که باواریایی ها همچنان به تلاش برای جذب ستاره تیم ملی انگلیس ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که بایرن مونیخ پیشنهاد جدید خود به مبلغ 80 میلیون یورو را به دست مدیران تاتنهام رسانده اما به نظر می رسد که انگلیسی ها این پیشنهاد را هم رد کنند.

در حقیقت تاتنهام انتظار دارد که قیمت به بیش از 100 میلیون یورو برسد. البته نکته این است که زمان کاملا به ضرر تیم انگلیسی حرکت می کند. در حقیقت اگر تاتنهام در این تابستان حاضر به فروش کین نشود، این بازیکن را در سال 2024 به صورت رایگان از دست می دهند و به همین خاطر در 50 روز آینده باید در مورد این مهاجم تصمیم گیری کنند. کین سالهاست که برای جدایی از تاتنهام تلاش می کند و در سالهای اخیر با یونایتد و سیتی صحبت کرده بود اما تاتنهام همیشه در مقابل فروش او مقاومت کرده است. حالا اما به نظر می رسد که این بار دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام دست بالا را ندارد چرا که ممکن است ستاره  و بهترین بازیکن تیمش را یک سال دیگر به صورت رایگان از دست بدهد که این مسئله از نظر مالی هم ضرر سنگینی به او و تیمش است.

4125