عکس؛ سه چهره‌ای که از بارسلونای 14-2013 راهی اینترمیامی شدند

عکس؛ سه چهره‌ای که از بارسلونای 14-2013 راهی اینترمیامی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از به پایان رسیدن قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که دیگر قرارداد جدیدی با پی اس جی به امضا نرساند و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آزاد از تیم فرانسوی جدا شد و راهی اینترمیامی در فوتبال آمریکا شد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس هم در پایان فصل 2022/23 از بارسلونا خداحافظی کرد و تصمیم گرفت که راهی اینترمیامی شود و به این ترتیب او هم به لیونل مسی پیوست. در نهایت جراردو مارتینو که به تاتا مارتینو معروف است هم هدایت اینترمیامی را عهده دار شد تا او هم به جمع مسی و بوسکتس اضافه شود.

تاتا مارتینو در جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم ملی مکزیک را بر عهده داشت و اکنون سرمربی اینترمیامی شده است. اما آشنایی تاتا مارتینو با مسی و بوسکتس به دوران حضورشان در بارسلونا بر می گردد. در فصل 2013/14، تاتا مارتینو هدایت بارسلونا را بر عهده داشت. در آن زمان لیونل مسی ستاره بارسلونا بود و سرخیو بوسکتس هم در خط هافبک بارسا ایفای نقش می کرد. در آن فصل بارسا در انتهای فصل نتوانست جامی به دست بیاورد و تنها در ابتدای فصل قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. همین قضیه موجب شد تا جراردو مارتینو در انتهای فصل از کار برکنار شود.

1470