تاتا مارتینو: بارسلونا بعد از رفتن ژاوی و اینیستا نمی‌تواند اصولش را حفظ کند

تاتا مارتینو:  بارسلونا بعد از رفتن ژاوی و اینیستا نمی‌تواند اصولش را حفظ کند

خبرگزاری فوتبالی - جراردو تاتا مارتینز، سرمربی اسبق بارسلونا در مورد شرایط تیم کاتالان صحبت کرد. سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در حال حاضر هدایت تیم ملی مکزیک را به عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، مارتینو در مصاحبه با سی دی اف در تمجید از  ویدال گفت :" در حال حاضر ویدال قلب تیم بارسلوناست چرا که با تعهد درون زمین ظاهر می شود، سخت تلاش می کند، به محوطه جریمه می رسد و گل می زند. از عملکرد سال گذشته اش  که خوب نبود، احیا شده است. بی تردید سال خوبی برای آرتورو بوده و ماندن خود در بارسلونا را قطعی کرده است. شخصا علاقه خاصی به ویدال دارم. اگر توانش را داشتم او را در دوره خودم به بارسلونا می بردم. من همچنان از خودم می پرسم که آیا بارسلونا بعد از رفتن ژاوی و اینیستا همچنان به اصول و روحیه خود پایبند بوده است یا نه. در حال حاضر نظر شخصی من این است که بارسلونا باید به سراغ نوع دیگری از بازیکنان برود."

مارتینو در دوران حضور خود در تیم کاتالان ، الکسیس سانچز شیلیایی را در اختیار داشت. او در مورد این مهاجم گفت:" در اینتر شرایطش از بارسلونا بهتر است. البته هنوز به سطح بارسلونا نرسیده است. در بارسلونا سطح خیلی بالایی داشت اما به نظرم در اینتر جایگاه خوبی برای خودش پیدا کرده است. او هم سطح لوکاکو و لوتارو است. دوباره داریم الکسیس را در بهترین شرایط خود می بینیم."

4125