عکس؛ تمرین بازیکن سابق بارسلونا زیر نظر تاتا مارتینو

عکس؛ تمرین بازیکن سابق بارسلونا زیر نظر تاتا مارتینو

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا که در این تابستان راهی تیم اینتر میامی شده است، تمرینات خود را در این تیم آغاز کرده است و زیر نظر تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی تیم اینترمیامی تمرین می کند.

به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا پس از این که فصل 2022/23 به پایان رسید، قراردادش با آبی و اناری ها تمام شد و تصمیم گرفت که دیگر قرارداد جدیدی با بارسا به امضا نرساند. در حقیقت جوردی آلبا گفت که دوست دارد فرصت به جوان تر ها برسد و به این ترتیب دیگر نمی خواست که در جمع آبی و اناری ها بماند. آلبا به صورت بازیکن آزاد راهی تیم اینتر میامی شد و با سرخیو بوسکتس و لیونل مسی هم‌تیمی شد. آلبا از سال 2012 تا سال 2023 در بارسلونا بوده است و با مسی و بوسکتس در بارسا هم هم‌تیمی بوده است.

معارفه جوردی آلبا در اینتر میامی قرار است سه شنبه برگزار شود. بازی بعدی تیم اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ مقابل اورلاندو خواهد بود.

در فصل 2013/14، تاتا مارتینو هدایت بارسلونا را بر عهده داشت. در آن زمان جوردی آلبا هم در بارسلونا حضور داشت و به این ترتیب این دو نفر قبلا هم با هم کار کرده اند و اکنون آلبا و تاتا مارتینو دوباره در اینتر میامی با هم کار می کنند.

1471