سیگنال ستاره جوان ناراضی بایرن مونیخ به لیورپول

سیگنال ستاره جوان ناراضی بایرن مونیخ به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول تابستان گذشته به جذب رایان گراونبرخ علاقه مند بود و کلوپ ممکن است با توجه به نارضایتی بازیکن هلندی در بایرن مونیخ فرصتی دوباره برای جذب او پیدا کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، رایان گراونبرخ میل خود به جدایی از بایرن مونیخ را ابراز کرده است که احتمالا لیورپول را به اقدامی برای جذب او وا می‌دارد. این بازیکن هلندی تابستان گذشته از آژاکس به بایرن مونیخ پیوست اما تنها سه بار توانست در ترکیب ابتدایی این تیم قرار بگیرد. او بارها در سال گذشته درباره ناخشنودی خود از زندگی اش در آلیانز آرنا سخن به زبان آورده است. دوران چالش برانگیز او در بایرن حتی با اخراج جولیان ناگلزمن و انتصاب توماس توخل نیز تغییری نکرد. کمبود زمان بازی او برایش عواقبی را در سطح بین‌المللی ایجاد کرده است، او جایگاه خود را در تیم بزرگسالان از دست داده و به تیم زیر 21 سال دعوت شده است.

لیورپول فصل گذشته می‌خواست تا او را از آژاکس به خدمت بگیرد اما گراونبرخ بایرن مونیخ را انتخاب کرد و ظاهرا اشتباه خود را در این زمینه پذیرفته است و به میل خود به جدایی از این تیم را ابراز کرده است.

او در این باره ناامیدی از کمبود زمان بازی اش گفت:" اگر بخواهم روراست باشم، بله ناامید شده ام. انتظارداشتم زمان بیشتری بازی کنم. فکر می‌کردم شانس های بیشتری داشته باشم، موضوع فقط میل به بازی بیشتر است، در سن من این مهم ترین چیز است. امیدوارم که در بایرن به آن دست پیدا کنم در غیر این صورت باید به گزینه های دیگر فکر کرد."

2102