واکنش سرمربی سابق بایرن مونیخ به اخبار لینک شدنش به لیورپول

واکنش سرمربی سابق بایرن مونیخ به اخبار لینک شدنش به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – نیکو کواچ، شایعاتی که او را به عنوان جانشین یورگن کلوپ معرفی می‌کنند را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در روزهای اخیر به انتقال به ورزشگاه آنفیلد لینک شده است. لیورپول همچنان به دنبال جانشینی مناسب برای سرمربی آلمانی خود می‌گردد. این سرمربی کروات اصرار داشته که این شایعات به هیچ وجه قابل اتکا نیستند و او صحبتی با باشگاه لیورپول برای برعهده گرفتن هدایت این تیم نداشته است.

او اینگونه به شایعات حول انتقالش به لیورپول واکنش نشان داد:" همواره اخبار زیادی در اینباره وجود داشته اما چیزی در اینباره جریان ندارد."

کواچ یک ماه است که هدایت تیمی را برعهده ندارد و به تازگی در اواخر دومین فصل حضورش در تیم ولفسبورگ، از هدایت این تیم کنار گذاشته شده است. او بیشتر به واسطه دوران حضورش در بایرن مونیخ بین سال‌های 2018 تا 2019 شناخته می‌شود که طی همان دوره بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی، توسط لیورپول از گردونه رقابت‌های چمپیونزلیگ حذف شده بود. کمی پیش از اخراج او از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ، تیم کواچ موفق شده بود تا پیروزی به یاد ماندنی 2-7 را مقابل تاتنهام به ثبت برساند.

با توجه به شایعاتی که در چند وقت اخیر، کواچ را به نیمکت لیورپول لینک می‌کرد، به نظر می‌رسد واکنش خود او به این موضوع، آتش این شایعات را خاموش خواهد کرد.

2102