رسمی؛ هافبک هلندی بایرن مونیخ به لیورپول پیوست

رسمی؛ هافبک هلندی بایرن مونیخ به لیورپول پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول موفق شد تا در آخرین فرصت‌های پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، رایان گراونبرخ را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، قرمزها در طول این تابستان، تمرکز خود را بر روی تقویت خط هافبک خود گذاشته بودند و پس از جدایی فابینیو و هندرسون به مقصد عربستان سعودی، این نیاز برای لیورپول بیشتر به جشم آمد. مک الیستر، سوبوسلای و اندو همگی در این تابستان به آنفیلد نقل مکان کردند و حالا هافبک هلندی بایرن مونیخ نیز به جمع آن‌ها اضافه شده است.

لیورپول مدت‌ها شرایط گراونبرخ را زیر نظر داشت. او پس از انتقالش آز آژاکس به بایرن مونیخ در تابستان گذشته، نتوانسته بود تا بخش مهمی از ترکیب باواریایی‌ها باشد و ماه گذشته از بایرن خواسته بود تا اجازه بررسی گزینه‌های موجود برای جدایی از این تیم را به او بدهند. 

لیورپول به علاقه خود به این بازیکن ادامه داد و در نهایت موفق شد تا در آخرین روز نقل و انتقالاتی، او را به آنفیلد بیاورد. آن‌ها پیش از تکمیل این قرارداد، روز پنجشنبه بر سر مبلغ این انتقال با بایرن مونیخ به توافق رسیده بودند.

طرفداران لیورپول نگران بودند که عدم موفقیت بایرن مونیخ در جذب پالینیا از فولام در روز جمعه، نقشه‌های تیمشان برای جذب گراونبرخ را بر هم بزند اما در نهایت این هافبک هلندی، موفق شد تا به جمع شاگردان کلوپ اضافه شود.

2102