ادعای رومانو؛ اطمینان منچستریونایتد به جذب ستاره چلسی

ادعای رومانو؛  اطمینان منچستریونایتد به جذب ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به جذب میسون مونت ستاره انگلیسی چلسی بسیار نزدیک است. 

به گزارش فوتبالی، میسون مونت قبلاً اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با چلسی را ندارد و به همین خاطر، تاد بولی و مائوریسیو پوچتینو نمی خواهند در فصل آینده، این ستاره جوان را به صورت رایگان از دست بدهند و ترجیح آن‌ها، این است که پولی از بابت فروشش به دست بیاورند تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات خود در فیرپلی مالی را حل کنند. 

به ادعای فابریتزیو رومانو، شیاطین سرخ از وقتی که فهمیدند مونت قراردادش را تمدید نمی‌کند، شرایط جذب او را زیر نظر گرفتند و دو پیشنهاد برای او ارسال کردند. پیشنهاد اول به رقم 40 میلیون پوند بلافاصله رد شد و پیشنهاد دوم به مبلغ 45 میلیون پوند +5 میلیون پوند هم رد شد. تاد بولی برای فروش مونت 70 میلیون پوند طلب کرده، اما با توجه به شرایط مالی چلسی، به نظر می رسد آن‌ها انعطاف بیشتری در مذاکرات نشان دهند و این معامله با 60 الی 65 میلیون پوند نهایی شود. مونت از خیلی وقت پیش با یونایتد به توافقات شخصی دست یافته است.

تاد بولی از زمان مالکیت چلسی، حدود 600 میلیون پوند خرج کرده که فعلاً نتوانسته نتایج موردنظرش را کسب کند. این خرج‌های سرسام آور بولی باعث شده تا چلسی بازیکنان زیادی در تیم خود داشته باشد و حالا نیاز به فروش بسیاری از آن‌ها دارد. کالیدو کولیبالی، حکیم زیاش، انگولو کانته و ادوارد مندی به لیگ عربستان رفتند و به احتمال فراوان، کای هاورتز به آرسنال خواهد پیوست. 

4416