نظر اسطوره منچستریونایتد راجع به خرید میسون مونت

نظر اسطوره منچستریونایتد راجع به خرید میسون مونت

پایگاه خبری فوتبالی - اندی کول اسطوره منچستریونایتد معتقد است که میسون مونت خرید جدید این باشگاه می تواند سطح شیاطین سرخ را بالاتر ببرد.

به گزارش فوتبالی، مونت اوایل این هفته انتقال 60 میلیون پوندی اش را به اولدترافورد تکمیل کرد و به دوران 18 ساله حضورش در چلسی پایان داد. در حالی که آبی‌های لندن خواهان فروش بازیکن در این تابستان هستند، میسون مونت بازیکنی بود که چلسی مصمم بود تا او را با توجه به عملکردش در فصول گذشته در استمفورد بریج نگه دارد اما این هافبک مایل بود تا لندن را ترک کند و چلسی نیز با توجه به اینکه یک فصل از قراردادش باقی مانده، می‌خواست تا از این بازیکن انگلیسی درآمد زایی کند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، اندری کول راجع به این انتقال بزرگ در سطح اول فوتبال انگلستان گفت: "واقعاً خرید خوبی بود و همه بابت این انتقال خوشحال هستیم. امیدواریم همه چیز به خوبی برای مونت پیش برود. او در فصل گذشته کمی شرایطش سخت بود و نتوانست به اندازه‌ای که دوست داشت برای چلسی بازی کند. امیدوارم بتواند در منچستریونایتد از فوتبال بازی کردن لذت ببرد و این باشگاه را به سطح بالاتری برساند. مونت نقش مهمی در برنامه‌های اریک تن هاگ برای آینده دارد."

4416