کار انتقال ستاره منچستریونایتد به یوونتوس تمام شد

کار انتقال ستاره منچستریونایتد به یوونتوس تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات رسماً عنوان کرد که کار انتقال پل پوگبا ستاره فرانسوی فصل گذشته منچستریونایتد به یوونتوس تمام شده و فقط اعلام نهایی بیانکونری باقی مانده است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ در پایان ماه ژوئن به اتمام رسید. گلیزرها و وودوارد تلاش بسیاری برای تمدید کردن قرارداد پوگبا انجام دادند، اما قهرمان جام جهانی 2018 نتوانست با مدیران این باشگاه توافق برسد تا او پس از 7 سال از منچستریونایتد جدا شود. در این بین، یوونتوس از فرصت استفاده کرد تا دوباره این ستاره فرانسوی را به تورین بازگرداند.

فابریتزیو رومانو گزارش می‌دهد که بانوی پیر با مدیربرنامه‌های پل پوگبا برای همه موارد از جمله دستمزد و حق تصویر به توافق رسیده‌اند و حتی تست‌های پزشکی نیز انجام شده است. گفته‌ می‌شود که دستمزد پوگبا در یوونتوس، حدود 8 میلیون یورو در هر فصل است. پوگبا دو هفته دیگر، پس از تمام شدن تعطیلاتش به تورین سفر خواهد کرد تا در تمرینات این تیم شرکت کند. پوگبا در گذشته سابقه بازی کردن در یوونتوس زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری را داشته است و حالا می‌خواهد دوباره خاطرات گذشته را زنده کند. او در سال 2015 با رقم 80 میلیون یورو از یووه جدا و به من یونایتد پیوست.

4416