دلخوری چلسی از منچستریونایتد به خاطر هافبک انگلیسی

دلخوری چلسی از منچستریونایتد به خاطر هافبک انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی پس از سه پیشنهاد، از منچستریونایتد به خاطر روشی که برای جلب نظر میسون مونت در نظر گرفته اند، دلخور است.

به گزارش فوتبالی، آبی ها به هیچ وجه از استراتژی یونایتد برای این که تمامی پیشنهادهای ارائه شده خود برای مونت را به رسانه ها لو می دهند، خوشحال نیستند. بر اساس اخباری که در رسانه ها منتشر شده، چلسی تا کنون سه پیشنهاد یونایتد با مبالغ 40 ، 50 و 55 میلیون یورو برای فروش هافبک انگلیسی را رد کرده اند و قیمت مونت را 65 میلیون یورو تعیین کرده اند که مشخص نیست که آیا شیاطین سرخ حاضر می شوند که مبلغ درخواستی انها را بپردازند یا نه.

چلسی به دنبال خلوت کردن ترکیبش برای باز شدن جا برای خریدهای جدید است که به همین خاطر است که مونت همچون کواچیچ در لیست فروش قرار گرفته است و شانس جدایی هر دو بازیکن در این تابستان خیلی بالاست.

فعلا منچستری ها طوری القا کرده اند که از خرید مونت منصرف شده اند تا با این استراتژی، چلسی را مجبور کنند که قیمت را پایین بیاورد و به پیشنهاد آنها نزدیک کند. با توجه به این که هنوز زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده، احتمال جدایی هافبک تیم ملی انگلیس از چلسی و پیوستنش به اولدترافورد کم نیست.

4125