مصدومیت جدید باز هم گریبان میسون مونت را گرفت

مصدومیت جدید باز هم گریبان میسون مونت را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- میسون مونت هافبک منچستریونایتد دچار مصدومیت جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی ، مونت به دلیل آسیب دیدگی تازه از ناحیه ساق پا با یک دوری طولانی از ترکیب شیاطین سرخ روبرو می شود. تیمی که بحران مصدومیت سرمربی اش یعنی اریک تن هاگ را دچار مشکلات زیادی کرده و مصدمیت مونت هم می تواند او را تا یک ماه از میادین دور نگه می دارد. این غیبت باعث مشکلاتی برای شیاطین سرخ است زیرا او بازی های کلیدی را از دست می دهد، از جمله بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای و دیدار مجدد با باشگاه سابق او چلسی در ۶ دسامبر که هردو از اهمیت زیادی برای شیاطین سرخ برخوردار است.

تن هاگ در گفتگو با رسانه رسمی منچستریونایتد در این باره گفت: "میسون مصدومیت جدیدی را مطرح کرد، بنابراین ما باید ارزیابی کنیم که آیا او برای بازی های بعدی در دسترس داریم یا نه. مونت شروع سختی در اولدترافورد داشته و این مصدومیت برای او کار را مشکل تر هم خواهد کرد."

 مونت از زمان انتقال اولیه ۵۵ میلیون پوندی خود از چلسی در تابستان، تنها ۱۲ بازی را در ترکیب تیم تن هاگ انجام داده که بیشتر آنها حضور از روی نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره بوده است. آخرین بازی او در برابر برنتفورد در ۷ اکتبر و پس از بهبودی از مصدومیتی که در اواخر آگوست داشت، انجام شد. این بازیکن ۲۴ ساله در سال ۲۰۲۳ اصلاً گل نزده و تنها یک پاس گل او برای منچستریونایتد در جام اتحادیه در سپتامبر ثبت کرده است.

غیبت مونت به لیست رو به افزایش مصدومان منچستریونایتد اضافه خواهد کرد از جمله راسموس هویلوند، کاسمیرو، لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن، آماد دیالو و تایرل مالاسیا که همگی مصدوم هستند.

۱۰۰۹