احتمال مصدومیت طولانی مدت خرید جدید منچستریونایتد

احتمال مصدومیت طولانی مدت خرید جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های انگلستان گزارش داده اند که گویا منچستریونایتد ضربه بزرگی را متحمل شده است زیرا میسون مونت، بازیکن جدید این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی ممکن است پس از آسیب دیدگی همسترینگ، 8 بازی را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل خود را در لیگ برتر آغاز کرده اند و خود مونت از زمان انتقال از چلسی به اولدترافورد در تابستان برای یافتن نقش کلیدی خود در تیم جدید خود با مشکل مواجه شده است.

او تاکنون در هر دو بازی لیگ برتر تعویض شده است و هنوز یک گل یا یک پاس گل برای تیم جدیدش نداده است، که باعث شد در رسانه های اجتماعی سوالات زیادی در رسانه های اجتماعی مطرح شود که چرا جذب او به هافبک بهتر اولویت داده شده است.حالا دوران حرفه‌ای او در منچستریونایتد با شکست دیگری روبرو شده است و تلگراف گزارش می‌دهد که او پس از آسیب دیدگی همسترینگ در آخرین بازی خود مقابل تاتنهام که با نتیجه 2-0 شکست خورد، ممکن است تا 6 هفته دور از میادین باشد. آن‌ها ادعا می‌کنند که مونت تا بعد از تعطیلات فیفا دی ماه آینده بیرون خواهد بود و او حتی ممکن است شش هفته از میادین دور باشد. اگر مورد دوم درست باشد، او تا 8 بازی را برای تیم جدیدش از دست خواهد داد. از جمله دو بازی اول آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دور سوم جام اتحادیه و یک بازی مقابل برایتون، صدرنشین فعلی لیگ برتر، که شروعی برقی آسا برای فصل جدید داشته است.

۱۰۰۹