ایتالیا با شکست هلند در رده سوم لیگ ملت‌های اروپا قرار گرفت

ایتالیا با شکست هلند در رده سوم لیگ ملت‌های اروپا قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا در دیدار رده بندی این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی هلند رفت و به این ترتیب با پیروزی سه بر دو در این بازی توانست رده سوم را به دست بیاورد و هلندی ها چهارم شدند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) تیم ملی هلند و تیم ملی ایتالیا به مصاف هم رفتند. این بازی، دیدار رده بندی بود. در حقیقت هلند و ایتالیا تیم هایی بودند که در مرحله نیمه نهایی شکست خورده بودند و از صعود به فینال رقابت ها باز مانده بودند. اکنون این دو تیم به مصاف هم رفتند و در نهایت ایتالیا توانست مقابل هلند به پیروزی برسد و در این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا سوم شود.

در این بازی گل های تیم ملی ایتالیا را فدریکو دی مارکو، داویده فراتزی و فدریکو کیه زا به ثمر رساندند. از سوی دیگر گل های تیم ملی هلند را هم استیون برگوین و جورجینیو واینالدوم به ثمر رساندند. هلند در دقایق پایانی تلاش زیای کرد تا بتواند گل سوم را هم بزند و بازی را سه بر سه مساوی کرده و کار را به وقت های اضافه بکشاند اما چنین چیزی رخ نداد و در نهایت تیم ملی ایتالیا توانست برتری خود را حفظ کند.

تماشای خلاصه بازی هلند 2-3 ایتالیا

1471