تئاتر بازی کردن بازیکن تیم ملی ایتالیا تاریخی شد!(عکس)

تئاتر بازی کردن بازیکن تیم ملی ایتالیا تاریخی شد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا در مقابل بلژیک با نتیجه دو بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی یورو رفت اما قطعا یکی از صحنه های این بازی تا مدتها از یاد نخواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، پیش از گل بارلا، چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا به بهانه برخورد با فرمالن روی زمین افتاد. ایموبیله طوری دور خودش می پیچید که هر کسی خبر نداشت، فکر می کرد که پایش شکسته و ماه ها از میادین دور خواهد بود اما به محض این که بارلا توپ را وارد دروازه کرد و ایموبیله از زیر چشمش این صحنه را دید، با سرعت از جایش بلند شد و به سمت بازیکنان تیم ملی ایتالیا دوید تا خوشحالی کند. فرمالن مدافع تیم ملی بلژیک از دیدن این صحنه کاملا شوکه و البته عصبانی شده بود چرا که او هم مثل بینندگان تلویزیونی فهمید که ایموبیله برای این که داور را مجاب به پنالتی گرفتن کند، تئاتر بازی کرده است!

آلن شیرر کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در واکنش به رفتار ایموبیله گفت:"حتی دلم نمی خواهد که به این صحنه بخندم چرا که به نظرم رفتار ایموبیله رقت انگیز بود."

در سالهای اخیر تئاتر بازی کردن برخی بازیکنان در میادین فوتبال به شدت مورد توجه قرار گرفته که یکی از معروف ترین نمونه ها مربوط به بوسکتس در بازی سال 2009 بارسلونا مقابل اینتر بود که خودش را روی زمین انداخت اما تصویری از او شکار شد که هیچ مشکلی ندارد و مخفیانه در حال نگاه کردن به داور است و حالا ایموبیله نیز برگ جدیدی از تئاتر بازی کردن را در بازی جمعه شب رقم زد.

4125