لیگ ملت‌های اروپا؛ توقف ایتالیا و پیروزی هلند مقابل لهستان

لیگ ملت‌های اروپا؛ توقف ایتالیا و پیروزی هلند مقابل لهستان

خبرگزاری فوتبالی - در رقابت های لیگ ملت های اروپا، در گروه اول از لیگ A، دو بازی برگزار شد که هلند اولین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و تیم ملی ایتالیا متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ی اول از رقابت‌های لیگ ملت های اروپا در گروه یکم از لیگ A، هلند به مصاف لهستان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی برسد تا سه امتیاز شیرین را در خانه بدست آورده باشد. تک گل هلند را  استیون برگوین روی پاس هانس هاتبوئر در دقیقه‌ی 61 به ثمر رساند. هلند به تازگی سرمربی‌اش تغییر کرده چرا که رونالد کومان، هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته است. با این پیروزی، هلند صدر نشین گروه اول از لیگ A در پایان هفته‌ی اول لیگ ملت های اروپا شد.

اما در بازی دیگر ایتالیا در خانه به مصاف بوسنی رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد تا فقط 1 امتیاز از هفته‌ی اول گرفته باشد. در این بازی ابتدا ادین ژکو روی پاس تونی شونییچ دروازه‌ی جانلوئیجی دوناروما را باز کرد. این گل در دقیقه‌ی 57 زده شد و ایتالیا با یک گل عقب افتاد. اما 10 دقیقه بعد نوبت به گلزنی شاگردان روبرتو مانچینی رسید. در دقیقه‌ی 67 استفانو سنسی روی پاس لورنزو اینسینه گل مساوی را به ثمر رساند تا ایتالیایی ها از شکست خانگی بگریزند و بتوانند یک امتیاز از هفته‌ی اول کسب کنند.

1470