اولین فینالیست لیگ ملت‌های اروپا مشخص شد

اولین فینالیست لیگ ملت‌های اروپا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی کرواسی به مصاف تیم ملی هلند رفت و در نهایت در این بازی تیم ملی کرواسی موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و به این ترتیب راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی کرواسی و هلند در یک سو و در یک سوی دیگر تیم ملی ایتالیا و تیم ملی اسپانیا حضور دارند. اکنون در بازی میان تیم ملی کرواسی و تیم ملی هلند در نهایت تیم ملی کرواسی موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و راهی فینال شود. اکنون کروات ها منتظر هستند تا ببیند در دیگر بازی نیمه نهایی میان تیم ملی ایتالیا و تیم ملی اسپانیا چه نتیجه ای حاصل می شود و در نهایت قرار است با کدام تیم در فینال روبرو شوند.

در این بازی آندری کراماریچ، ماریو پاشالیچ، برونو پتکوویچ و لوکا مودریچ گل های تیم ملی کرواسی را به ثمر رساندند. گل اول و گل چهارم تیم ملی کرواسی از روی نقطه پنالتی بود. این بازی ابتدا در حال به اتمام رسیدن در 90 دقیقه با پیروزی دو بر یک کرواسی بود اما تیم ملی هلند توسط لانگ در دقیقه 95 گلزنی کرد و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. دونیل مالن گل اول هلند را در این بازی زده بود.

تماشای خلاصه بازی کرواسی ۴-۲ هلند

1470