چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 مشخص شدند

چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 مشخص شدند

خبرگزاری فوتبالی - ایتالیا  و بلژیک به فرانسه و اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 ملحق شدند. این چهار تیم به قید قرعه در مردادماه 1401 به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، ایتالیا با گلهای بلوتی و براردی با نتیجه دو بر صفر در مقابل بوسنی به پیروزی رسید و با 12 امتیاز به نیمه نهایی رسید. هلند با گلهای واینالدوم و دیپای در مقابل لهستان با نتیجه دو بر یک پیروز شد و با یازده امتیاز حذف شد، لهستان با هفت امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و بوسنی با دو امتیاز به لیگ بی سقوط کرد.

در گروه دیگر نیز بلژیک با گلهای لوکاکو (دو بار)، دی بروینه و تیلمانس با نتیجه چهار بر دو مقابل دانمارک به پیروزی رسید. بدین ترتیب بلژیک با 15 امتیاز صدرنشین شد، دانمارک 10 امتیازی ماند و دوم شد، انگلیس پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل بوسنی با 10 امتیاز و به خاطر بازی رو در رو سوم شد در حالی که بوسنی با دو امتیاز به لیگ B  سقوط کرد.

از سویی جمهوری چک، مجارستان و ولز برای دور بعد مسابقات به لیگ A صعود کردند و بدین ترتیب می توانند با تیم های قوی تری مسابقه بدهند در حالی که بوسنی، سوئد و ایسلند به لیگ B سقوط کردند و بازی رو در رو میان اوکراین و سوئیس تکلیف تیم چهارم سقوط کننده را مشخص می کند.

4125