بازیکن 18 ساله‌ای که هم کنار مسی و هم کنار رونالدو بازی کرده است

بازیکن 18 ساله‌ای که هم کنار مسی و هم کنار رونالدو بازی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو فوق ستاره دنیای فوتبال هستند که یک دوران حرفه ای دیدنی را رقم زدند و اکنون به بخش پایانی آن رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، بازی کردن در کنار لیونل مسی و یا کریستیانو رونالدو برای بازیکنانی که در نسل این دو ستاره بوده اند، همواره یک افتخار بوده است. اما بازیکنی که در کنار هر دو بازی کرده باشد یک شانس بسیار ویژه داشته است!

اکنون آلخاندرو گارناچو، بازیکن هجده ساله منچستر یونایتد، هم بازی در کنار کریستیانو رونالدو را تجربه کرده است و هم بازی در کنار لیونل مسی را تجربه کرده است. این بازیکن 18 ساله از سال 2020 در آکادمی منچستر یونایتد حضور دارد و از تابستان 2022 به تیم اصلی شیاطین سرخ اضافه شد و در آن جا با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شد.

از سوی دیگر اکنون آلخاندرو گارناچو توسط لیونل اسکالونی به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است و در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی استرالیا از دقیقه 74 به جای نیکولاس گونزالس به میدان رفت و به این ترتیب بازی در کنار لیونل مسی را هم تجربه کرد تا در سن هجده سالگی هم هم‌بازی لیونل مسی بوده باشد و هم هم‌بازی کریستیانو رونالدو.

آلخاندرو گارناچو توانایی بازی در پست وینگر را دارد.

1470