بازیکنی که اولین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین انجام داد

بازیکنی که اولین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، این بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین برگزار می شد. رویارویی تیم ملی آرژانتین با تیم ملی استرالیا یادآور مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بود جایی که آرژانتین و استرالیا در قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی تیم ملی آرژانتین با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و موفق شد راهی مرحله بعد شود. در آن بازی لیونل مسی گلزنی کرده بود و اکنون هم در بازی دوستانه مقابل استرالیا گلزنی کرد.

در این بازی یک بازیکن برای تیم ملی آرژانتین اولین بازی خود را انجام داد. آلخاندرو گارناچو که در حال حاضر 18 سال سن دارد، در بازی آرژانتین مقابل استرالیا در دقیقه 74 به جای نیکولاس گونزالس وارد زمین شد.

گارناچو تاکنون برای تیم ملی آرژانتین به میدان نرفته بود و اکنون اولین بازی خود را انجام داد. این بازیکن از سال 2020 در آکادمی منچستر یونایتد حضور دارد و از سال 2022 راهی تیم اصلی منچستر یونایتد شده است. او از بازیکنانی است که هم کنار لیونل مسی و هم کنار کریستیانو رونالدو بازی کرده است.

1471