بلینگهام و دور کردن دوربین از خودش به خاطر از دست دادن قهرمانی(عکس)

بلینگهام و دور کردن دوربین از خودش به خاطر از دست دادن قهرمانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که بروسیا دورتموند قهرمانی در رقابت های بوندسلیگای آلمان را از دست داد، بازیکنان این تیم حال روحی خوبی نداشتند.

به گزارش فوتبالی، بروسیا دورتموند در حالی که در هفته پایانی رقابت های لیگ آلمان می توانست با پیروزی مقابل ماینز قهرمان رقابت های بوندسلیگا شود، مقابل این تیم به تساوی دو بر دو رسید و در نهایت قهرمانی را از دست داد تا بایرن مونیخ یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

جود بلینگهام که این فصل ستاره دورتموند بوده است، در ترکیب ثابت تیمش برای این بازی حضور نداشت و از روی نیمکت شاهد عملکرد ضعیف هم تیمی هایش بود. پس از پایان بازی، دوربین تلویزیونی از بازیکنان دورتموند که غرق در غم و غصه بودند، فیلم برداری می کرد و وقتی به سمت جود بلینگهام رفت، بلینگهام با دستش جلوی لنز دوربین را گرفت و آن را به عقب راند و به این ترتیب از فیلمبردار خواست که از او فیلم نگیرد چرا که اصلا در شرایط روحی خوبی نبود.

گفته می شود که قرارداد انتقال جود بلینگهام به رئال مادرید به زودی رسمی خواهد شد. به این ترتیب بلینگهام آخرین روز های حضورش در بروسیا دورتموند را با تلخی سپری کرد.

1470